As sucesivas Leis de educación reconceptualizan, e embarullan, este eido educativo. A LOE analiza no título II este perfil de alumnado.
De acordo coa LISMI (13/82) o Real decreto 334/1985, de aplicación en todo o territorio nacional, regula a educación especial.
O RD 696/1995 que establece a ordenación das NEE solo para o ámbito do MEC é derrogado polo REAL DECRETO 1635/2009, de 30 de octubre e completado posteriormente pola Orden EDU/849/2010, de 18 de marzo, por la que se regula la ordenación de la educación del alumnado con necesidad de apoyo educativo y se regulan los servicios de orientación educativa en el ámbito de gestión del Ministerio de Educación, en las ciudades de Ceuta y Melilla.
En Galicia o Decreto 320/1996 establece a ordenación da educación especial (NEE)
A Orde de 27 de decembro de 2002 fixa condicións e criterios de escolarización deste alumnado.
A Orde de 20 de febreiro de 2004 establece medidas para alumnado procedente do estranxeiro.
A Orde de 28 de outubro de 1996 regula o procedemento de flexibilización por sobredotación intelectual.
A Orde do 31 de outubro de 1996 regula a avaliación psicopedagóxicados alumnos e alumnas con necesidades educativas especiais que cursan as ensinanzas de réxime xeral, e se establece o procedemento e os criterios para a realización do dictame de escolarización.
O Decreto 30/2007 establece os procesos de escolarización xeral que inclúe ó alumnado NEAE
O Decreto 120/1998, regula a orientación educativa e profesional, e a Orde do 24 de xullo de 1998 o desenvolve.
A Orde do 6 de outubro de 1995 regula as adaptacións do currículo
No curso 2009-10 a Dirección de Educación... publica a circular 8-2009 sobre medidas de atención á universidade.
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